Sabtu, 22 Ogos 2009

Genie Comic Strips

Title : Tell Me Your Wish!

By : grEEnAdy

Graphic : grEEnAdy

Advisor: Hunny Hanna
























With ilustrated from:
SNSD - Tell Me Your Wish (Genie) Video

8 comments:

Sakura - Wani berkata...

hahhaa.. ady!!

so cute la comicnyeee!!

love the 'bengong'... bahahha

grEEnAdy berkata...

kekkee.. tengkiu2.. 'bengong' tuh actually me xde idea nk kuarkan perkataan apa.. so me taip je la BENGONG.. lol...

Me rasa nk buat utk the buntaks2 akan datang... hehhe.. but me xde idea utk jalan ceritanya.. maybe me kena refer kat my 'sensei' Hunny Hanna.. =/

FARA_FONZS berkata...

nice!! cntik..cool..tapi...


me xpaham bab pertama sekali tuh..kedua dan ketiga me paham..

aper kene mengena bab pertama dgn bab kedua dan ketiga??

konfius..

one more things..who Hunny Hanna?? your sister or your wife..kakakakaka...kelaka ker???

grEEnAdy berkata...

Amboi amboi amboiii!!!...
Mulootts!...
Tulah dia, kurang menjiwai komik.. tu yg x paham tu..

Sakura - Wani berkata...

dasar melodau niehhhh.. hahahaa

grEEnAdy berkata...

Melodau mak lampor... sudeh terkenal dgn title 'langau'(lalat besar). Silap2 me iktirafkan jugak dia jd gelaran LANGAU!!

*ngam la kan? Buntaks n Belilits satu kaum serangga.. malah LANGAU pun tergolong dlm umat yg agak sama tp berasingan kaum dari segi rupa bentuk.. malah lebih aktif dari suku kaum buntaks serta belilits yg bersayap lebar sedangkan LANGAU lebih kecik dari kaum tersebut pun x mampu nk terjah!

Trivia mengatakan LANGAU juga mampu menyebarkan virus2 malah kita sendiri tahu, LANGAU yg juga merupakan spesies LALAT sering dianggap 'pembawa penyakit'..

(FUH! IF SUBJEK PENGAJIAN AM ME A+ NI MMG PATUT! =p)

競馬予想 berkata...

あはは

主婦 仕事

○娘みたいな感じですね@@

grEEnAdy berkata...

???? i dunt noe what language of you talking about.. my laptop cannot detect the language..